.

Tell the World I’m coming

Publicerad 2016-03-04 17:11:49 i Allmänt,



Yes nu är jag på väg hem! En halvtimme kvar innan tåget stannar i Skövde ungefär. Är tydligen mycket mer snö hemma. Burr. 
Ikväll blir det partaj, får lite dåligt samvete när jag åker hem för sånt men jag tänker att jag andas häst 24/7 i vanliga fall och hela livet kretsar kring hästarna så ibland behöver även jag ta ett break och komma hem och tänka på något helt annat. 

Annars är risken att man tröttnar, eller ångrar sig när man blir äldre och jag vill inte vara en person som kollar tillbaka och ångrar att jag inte gjorde något. 
Självklart älskar jag hästarna och jag älskar livet i Kungsbacka så missförstå mig rätt, men för att man ska tycka det är så roligt som jag gör så går det inte att man blir inlåst som i ett fängelse fullt med jobb och skola. 

Jag tror ni förstår vart jag vill komma och har ni några synpunkter så kan ni gärna säga dom för er själva i ert huvud! Tack! 

Imorgon åker jag tillbaka till Kungsbacka igen, på söndag är det stalltjänst och så kommer Sprund till skolan! För nästa vecka är det tävlingar i Borås och Sprund får agera lite sällskap åt min lilla tönt till häst som bestämt sig för att det inte går att gå på transporten..suck..

Annars rullar livet verkligen på. Bollen är i rullning i en fart jag aldrig vart med om innan, det händer så mycker nytt i livet och 2016 kommer bli ett år utöver det vanliga. Äntligen har jag en chans att få visa vad jag går för! 

Vill även säga ett extra grattis till ni som fyller 18 år idag, ni vet vilka ni är och låt verkligen denna dagen bli eran! Nu börjar livet på riktigt!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Felicia Kvist

Jag är en 17 årig tjej som bor i väring som ligger utanför Skövde. I den här bloggen kommer ni få följa med i min vardag med hästar, bilar och fotande! Mejl: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela