.

Me me me

Publicerad 2016-03-22 18:02:12 i Allmänt,

Är det bara jag som kan kolla på mig själv i spegeln och chockas över hur mycket som har hänt på så kort tid!?
Bara den tiden på srg har ändrat på mig totalt, på ett bra sätt enligt mig, kanske dåligt enligt andra jag vet inte. 

Jag har fått lära mig att det faktiskt finns folk som bryr sig om mig. Jag har börjat känna att jag behövs också här. Innan kunde jag ha panikattacker fleraflera gånger och många dagar orkade jag inte ens gå till skolan, jag såg inte meningen med det. Och ja jag är fortfarande extremt skoltrött men skolan har hjälpt mig på ett sätt som ingen annan skola någonsin har hjälpt mig, helt plötsligt satt vi på ett möte och kollade igenom vad som kunde ändras på. Kan verka dumt att inte gå så mycket kurser som möjligt men detta är guld för mig. Helt plötsligt ser jag något positivt i skolan. Jag mår helt plötsligt så mycket bättre och kan åka hem till mina vänner hemma utan att ha en tyngd på axlarna att jag måste fixa massa. 

Har fått kontakten med flera gamla vänner och inser att dom faktiskt har saknat mig också, det är inte bara jag som har saknat dom.

Även om det har vart en tuff tid med mycket jobb och sjukdomar m.m så mår jag verkligen bättre än någonsin och är så stolt över mig som har tagit tag i mig själv. Jag tror verkligen på detta året. 
Förra året var guld men nu kommer de regna diamanter. Dax att visa upp mitt nya självförtroende och visa vem jag är🌟 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Felicia Kvist

Jag är en 17 årig tjej som bor i väring som ligger utanför Skövde. I den här bloggen kommer ni få följa med i min vardag med hästar, bilar och fotande! Mejl: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela