.

Alltid påväg

Publicerad 2016-03-23 15:16:00 i Allmänt,


Idag skiner solen här i mitt lilla paradis. Imorgon åker jag hem och kommer inte hit igen på ungefär en månad. Känslorna kring det? Blandat. Tror det är bra för mig att komma bort lite, ta ett break, göra något annat. Först ett lov fullt med roliga saker, kommer knappt se mitt rum men de gör inget. 
Sen tre veckors praktik hos Esther som har sheraline just nu. förhoppningsvis får gurkan följa med, hoppashoppas. Skulle vara skönt att få slippa allt flängande som senast när jag fick cykla fram och tillbaka i mördarbackar. Tackar gudarna för att det var fint väder under den tiden. 
Men kommer sakna detta stället, bor och jobbar ihop med världens bästa människor, på riktigt. Dom stöttar en i ur och skur så att åka ifrån dom tar emot. Dom är som ens fiskespö när man ska fiska, dom behövs liksom för att det ska gå. Tur att det finns snapchat, Facebook osvosv så jag fortfarande kan terra dom Hahah. 

Igår hade vi storstädning i lägenheten, rensade ut massa skor som ingen äger, möblerade om lite halvt, rensade avlopp ja ni vet. Det där era föräldrar oftast brukar sköta. En av nackdelarna med att inte bo hemma hos ens föräldrar är att man helt plötsligt behöver tänka på det där själv. Men samtidigt det bästa för man vill ju bestämma hur det ser ut hemma hos sig, right !? 
Längtar tills då jag bor i en helt egen lägenhet och kan bestämma precis hur allt ska vara, vilka glas jag ska ha, vilken soffa jag ska ha, ja ni fattar. 
Vilket fall så var det skönt att få det rent igen, kändes bra att få det gjort innan jag åkte så att jag kunde va delaktig i städningen. 


Nu är det bara packning kvar, 4 veckors packning är ganska mycket, känns som att man ska flytta varenda gång man åker bort så länge. Men nä än blir dom här inte av med mig. 

I'm out

Kommentarer

Postat av: P i X E L I E – Fotograf Erica Pettersson

Publicerad 2016-03-23 18:19:36

Vilken underbar bild! Älskar verkligen ljuset i den! Jag älskar solnedgångar, och soluppgångar, med dess fantastiska ljus :-D

Svar: Tack så mycket! :) Hade turen när jag jobbade och fick till denna bilden!
Felicia Kvist

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Felicia Kvist

Jag är en 17 årig tjej som bor i väring som ligger utanför Skövde. I den här bloggen kommer ni få följa med i min vardag med hästar, bilar och fotande! Mejl: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela