.

Tillbaka till paradiset

Publicerad 2016-02-23 11:52:01 i Allmänt,

Då var lovet slut. 
Vilket lov. 
Har gjort allt och lite till känns det som.
Detta lovet kändes som 3 veckor när det bara var en vecka. 

På måndagen var jag inne i stan med mamma.
På tisdagen åkte jag hem till sanna
På onsdagen var jag på uddetorp
på torsdagen var jag ute på lite äventyr 
På fredagen var det mer äventyr
På lördagen skuttade Sparrisen
På söndagen skuttade Gurkan
 
Ganska bra lov ändå?
 
Men nu är jag äntligen tillbaka här hemma i Kungsbacka igen. 
Gurkan gick träningen imorses, vi tränade bakdelsvändningar så det var väldigt stärkande. 
Nu ska jag plugga så mycket jag bara hinner innan lektionen 14.10
 
I'm Out
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Felicia Kvist

Jag är en 17 årig tjej som bor i väring som ligger utanför Skövde. I den här bloggen kommer ni få följa med i min vardag med hästar, bilar och fotande! Mejl: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela