.

Pluggflow

Publicerad 2016-02-26 12:22:49 i Allmänt,


Är just nu inne i världens pluggflow. Fått in 5 uppgifter på två dagar?? Liksom hur gick detta till? Känns skönt att kunna stryka uppgift efter uppgift, målet är att inte ha kvar något innan Borås v.10. Kan låta helt omöjligt, men jag tror jag kan lyckas! 

Har länge legat efter i många ämnen så nu försöker jag ta tag i det och använda mig av mina hål på dagarna så bra som möjligt! Jag har ju faktiskt alla dessa hål just för att jag ska kunna plugga mer. 
Säger inte att jag kommer få A i massa uppgifter men jag är glad om jag lyckas med E i alla uppgifter. Mer begär jag inte. Bara E så jag kan släppa det och fokusera på hästarna istället. 

Gurkan går på som vanligt, hade konditionspass igår med en bana på 25 språng som vi hoppade 3 gånger. Förväntade mig en halvt död häst i boxen idag men icke sa Nicke han stod där och bockade ända tills han fick komma ut i hage. En tjej i klassen fick låna honom och dressyra lite idag så imorgon ska han få jogga lite lätt. 

Nu ska jag ha entreprenörskap för att sen dyka ner i plugget igen. Historia är det som jobbas med just nu. Det jag hatar mest men måste göras. 

I'm out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Felicia Kvist

Jag är en 17 årig tjej som bor i väring som ligger utanför Skövde. I den här bloggen kommer ni få följa med i min vardag med hästar, bilar och fotande! Mejl: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela