.

Jag är glad, ingen sorg dödar mig

Publicerad 2016-02-06 23:17:30 i Allmänt,


Helloooo, itsssss meeee! 
Idag har jag jobbat hela dagen, dom flesta hade antagligen vart helt slut men jag har istället blivit piggare! Känner hur energin är på topp och är så sjukt taggad inför imorgon!! 
Imorgon är första tävlingen för året, vinterns dressyr har förhoppningsvis gett resultat, det återstår bara att se! 

110 är jag anmäld till, men blir nog en 120 också, vi har sån rutin på 110 nu så känns lite löjligt att fortfarande hoppa det! 

Nu ska jag kasta en kudde på min mamma som snarkar hadee


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Felicia Kvist

Jag är en 17 årig tjej som bor i väring som ligger utanför Skövde. I den här bloggen kommer ni få följa med i min vardag med hästar, bilar och fotande! Mejl: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela