.

jag är down for whatever

Publicerad 2016-02-03 22:58:29 i Allmänt,


Är det bara jag som reagerar på hur sjukt fort tiden går just nu?? Kan ha och göra med att jag har börjat gå och lägga mig sjukt tidigt? Vet inte vad som hände där! 

Alltså livet är just nu som en sandstrand! Så sjukt gött. Hästarna rullar på, sparrisen har gjort sånna framsteg och är så stolt över henne, verkligen fått kvitto på mitt arbete med henne! 
Gurkan är gurkan, han bara går på som vanligt! 

Skolan har äntligen rett ut sig för mig efter att jag fått ett mer anpassat schema vilket jag verkligen tackar min underbara mentor för! Äntligen hamnat på en skola som förstår att jag är här för hästarna och inget annat! 

Imorgon ska gurkan hoppas, kanske sparrisen. På fredag är det lugnt. På lördag jobb och på söndag tävling! High on life. 

Trodde för ett ögonblick att jag inte skulle palla med detta, men så bara vände allt. 

I'm out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Felicia Kvist

Jag är en 17 årig tjej som bor i väring som ligger utanför Skövde. I den här bloggen kommer ni få följa med i min vardag med hästar, bilar och fotande! Mejl: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela