.

Forever börjar här

Publicerad 2016-02-16 12:23:56 i Allmänt,












Lite blandade bilder från dom senaste dagarna. Mycket selfies nu. 
Är inne i en sån period där man är så otroligt lycklig?? Jag är en väldigt stressad och arg person, att jag är arg är inget konstigt liksom. Men nu mår jag riktigt riktigt bra och är verkligen glad! 

Plötsligt så händer det

Idag ska jag iallafall klippa klart gurkan, last träna honom o skritta lite på honom. Sen ska jag hem till bästa sannus! Kan dagen bli bättre!? 
Tror int det. 

I'm out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Felicia Kvist

Jag är en 17 årig tjej som bor i väring som ligger utanför Skövde. I den här bloggen kommer ni få följa med i min vardag med hästar, bilar och fotande! Mejl: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela