.

Because goals.

Publicerad 2016-02-28 19:13:52 i Allmänt,


Vilken helg! Jobbade hela dagen igår här på Måsel AB. Älskar att vara där och var en väldigt lugn dag så gick i min egna värld, passade på att ringa folket jag annars inte hinner prata med och bara njöt av solen och hästarna. 

Idag var det stalltjänst i skolstallet. Upp tidigt och sen vara i stallet hela dagen. När jag hade rast gick jag ut till stallet här på Måsel och mös lite med dom. Kan inte hålla mig härifrån! Detta är verkligen bästa stället, allt händer av en anledning tror jag och detta har bara vart så klockrent från första början. 
När jag var här för ett år sedan o grät när jag skulle härifrån. Kan fortfarande ha dom känslorna när jag ska hem till Skövde, men nu är jag lite lugnare för nu vet jag att jag kommer tillbaka! 

Även om det ibland är slitigt, även om man ibland önskar att man kanske hade bott på ett internat, kunnat sova längre varje dag, kunnat fokusera mer på plugget, haft mer tid över till kompisar, så skulle jag inte byta ut denna vardagen mot något annat. Never ever. Älskar att jag får chansen att jobba med min hobby. Jag har svårt för att sätta mig och bara ta det lugnt, speciellt om jag ser genom fönstret hur alla springer upp och ner för backen med hästar och jag vet att några meter ifrån mig rider grymma ryttare som jag kan lära mig så otroligt mycket ifrån, ja ni fattar nog varför jag genast väljer bort pluggandet. 

Ibland känns det som att jag lever i en dröm. Nyp mig i armen.

I'm out

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Felicia Kvist

Jag är en 17 årig tjej som bor i väring som ligger utanför Skövde. I den här bloggen kommer ni få följa med i min vardag med hästar, bilar och fotande! Mejl: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela