.

Tävling i samarbete med Jessicas Djurtavlor!!!

Publicerad 2014-07-14 13:00:39 i Allmänt,

Jag har fått möjligheten att lotta ut tre stycken Djurtavlor, jättesmidiga att ha hemma på boxen så om ni får hjälp av någon som inte har vart i stallet så mycket kan se hur hästen ser ut så rätt häst hamnar på rätt ställe! 

Det enda ni behöver göra är: 
• Gilla Jessicas Djurtavlor på facebook. 
• Dela bilden nedan I ETT SEPARAT BLOGGINLÄGG  och GLÖM INTE att ta med texten och länka rätt. Jag kontrollerar innan jag godkänner att ni är med i tävlingen. Ni kan även vara med på Facebook, instagram, ask, eller liknande. Om ni inte har en blogg, lägg upp ett inlägg på Facebook där ni skriver "Jag är med och tävlar om en djurtavla från Jessicas Djurtavlor hos FKphoto.blogg.se Var med du också!"
• Lämna en kommentar med motivering till varför ni vill vinna. Lämna också en länk till era blogginlägg där ni delar bilden.

Ni har tills sista juli på er och vinnarna meddelas 1 augusti via mejl/bloggkommentar! Så kör på nu!!
Jag tävlar om en Djurtavla från Jessicas Djurtavlor hos FKphoto.blogg.se Var med du också!

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2014-07-16 21:09:55

Jag skulle vilja vinna för att det snart är dags för mig att sälja min häst och gå vidare och det vore så himla roligt att ha ett fint minne av henne hemma på väggen även efter att vår tid tillsammans är slut! :)

Postat av: Amanda Nelander

Publicerad 2014-07-18 14:27:46

Inlägget: http://teamnelander.blogg.se/2014/july/jag-tavlar-om-en-djurtavla.html

Min ponny fick hovbensfraktur i mars och ska nu äntligen få sättas igång igen. Han har fått nya saker som allmänt. Men att få en snygg stamtavla har vi aldrig tänkt på. Att först få pryda hans box med den och sen när han blir såld kunna hänga upp det i vardagsrummet skulle vara en perfekt möjlighet. Jag skulle vilja vinna eftersom min ponny betyder väldigt mycket för mig och det skulle vara roligt att ha något som ingen annan har. :)

Postat av: Alexandra Almgren

Publicerad 2014-07-19 12:58:03

Jag skulle vilja vara med :)
Min häst har betytt väldigt mycket för mig, har gett mig en anledning till att gå ur sängen de dagar jag egentlien bara velat ligga kvar!

Postat av: Alexandra Almgren

Publicerad 2014-07-19 13:01:47

http://lillebrorochjag.blogg.se/2014/july/jag-ar-med-tavlar.html Glömde länken :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Felicia Kvist

Jag är en 17 årig tjej som bor i väring som ligger utanför Skövde. I den här bloggen kommer ni få följa med i min vardag med hästar, bilar och fotande! Mejl: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela