.

Back on track

Publicerad 2013-07-13 12:42:04 i Allmänt,

Hejsan!
Nu har jag vart off från bloggen ett tag, har hunnit tänka nästan för mycket.
Ena dagen bröt jag ihop på morgonen, fick massa Flashbacks från förr. När jag var den där tysta tjejen som bara lät folk köra över mig, dom fick säga precis vad dom ville och jag bara stod där och nickade som att inget hade hänt. Även om den tiden är över så har jag aldrig hunnit tänka över det och när jag väl hann det så kom allt på en gång och då räckte det med en liten kommentar så som: du är röd där. Sedan bröt jag ihop.
 
Har vart så otroligt mycket  ups and downs under veckan att jag knappt vet vad som är upp och vad som är ner, höger eller vänster. Det ända jag vet är att jag måste stanna upp ibland och tänka tillbaka, låta mig själv prata och gråta om det, låta folk som jag älskar veta om ALLT som har hänt för att dom ska ha en förståelse för varför jag reagerar annorlunda på vissa saker.
 
Jag har byggt upp en mur runt mig men alla murar får sprickor, min mur har börjat få sina sprickor nu.
 
Men idag ska jag ta det lugnt, försöka hitta saker som jag gillar att göra. Rida mina fina hästar och kanske åka till mormor en sväng? hmm..vet inte vad jag vill och inte vill. Måste ta itu med det här.
 
På torsdag åker jag till varberg med två av hästarna så under veckan hoppas jag på hoppträning med alla tre hästarna och efter det välja vilka som ska med, Jupiter ska med det vet vi men vi vet inte om det blir Saga eller Sprund också. Skulle vara roligt att få knäppa folk på näsan med islandshästen #landetmellanmjölk
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Felicia Kvist

Jag är en 17 årig tjej som bor i väring som ligger utanför Skövde. I den här bloggen kommer ni få följa med i min vardag med hästar, bilar och fotande! Mejl: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela